ALPAq napisał(a):
Jest kilka zalet. Główną
jak dla mnie jest brak koniecnzości stałego opłacania pojazdu. np podczas remontu, zimy itp nie trzeba płacić OC. A jak chcesz wyjechać na ulice to ubezpieczasz na kwartał i tyle.
Do tego dochodzi bezterminowy przeglą
d ..
Jakie są
jeszcze plusy?
Kolejnym + jest to że jak ścią
gasz fure z US to na zabytek płacisz mniejsze opłaty.
Ale i tak wszystkie + i - to kwestia posiadanego auta. Dla mnie w tej chwili żółte blachy żadnych korzyści nie przedstawiają
. Wszystkie moje auat i tak maja > 40 lat więc i tak ustawodawca zwalnia mnie z obowią
zku posiadania cią
głości w OC. Jeśli ktoś ma młodsze auto to zawsze może załatwić sobie papier od rzeczoznawcy, że pojazd posiada wartość historyczną
i to tez go zwalnia z OC
mitrok napisał(a):
Faktycznie rzeczoznawca nie jest Ci potrzebny. Byłby potrzebny gdyby auto było przed cłem.
Fuktycznie, mój błą
d zapomniałem że to auto kuione w PL i tu już zarejestrowane, napisałem co ja musiałem załatwić.
mitrok napisał(a):
Wzór białej karty dostaniesz od Piotrasa, jego diabeł był chyba najbardziej zbliżony parametrami do Twojego
Bez przesady
pod maseczką
miałem 2 x tyle co Alpaq bo prawie 8 l a nie nędzne 4.1
no i o ćwierć metra był dłuższy. Bliższy już byłby devilowy exdevil 79 ale do karty i tak nie ma to znaczenia, połowa to jakieś wodolejstwo a konkretnych danych technicznych i tak trezba poszukac w ksią
żce lub necie. W każdym razie białą
karte i tą
wypełnioną
listę danych na przeglą
d mam.
O właśnie bym zapomniał, jak bedziesz na jasnej seeerdecznie pozdrów Pana Romana