Ja w polowie przestałem tamten wywód czytać. Po pierwsze bo nie mialem sily p drugie bo i tak nic do mnei nei trafilo. Pod katem Lincolnów - materialy BMW są świetne.
Pod kątem najwiekszej konkurencji, ktorej BMW nigdy nie przeskoczylo - czyli MB - są słabiutkie. Do materiałów w nowej siódemce - przyczepić sie nie mogę.
Niestety nowym BMW nawet M-Power jest straaaasznie daleko do nowych AMG - tak jak i powiedział sam Clarcksson. Nie ta półka, nie ten charakter.
Kiedyś nie mialem nic do BMW - nawet je lubiłem. Ręce mi opadly jak w pewnym momencie mialem pod domem trzy trójki, jedna piatke, jedna Xpiątke i pożyczoną od chrzestnego dziewcyzny 2 letnią siódemkę. Sypią się dziwki na potęgę. Pewnie trafialy sie lepsze egzemplarze .. i tak chuchane "od malego", ze aż taks ie nei sypały ale ogólnie samochody potwornie problematyczne.
Moja kobieta cos tam mi miauczała, ze tęskni za ich dawną e36 coupe - powiedzialem, ze kupić jej moge ale nic nowszego niz E30 cabrio bo to ostatni tak naprawdę niezly BMW. E32 lang z barkiem z tylu też mi sie zawsze podobał ale już miał bolączki niektórych E36 - a z limuzyną nie wiele mial wspólnego poza niezłym wypasem.
Śmigalem siódemka z bodaj 1999 (taka smieszna malutka). Limuzyna? za chuja ... materialy miala beznadziejne. Technicznie akurat sie na niej nei przejechałem. Za mało mialem doczynienia. Ale wchodząc z SEL do niej po prostu sie straszliwie zawiodłem. Choć zawsze mi sie podobała stylistycznie.
Beemki z lat 90 to wieczne problemy z zawieszeniami, ukl chłodzenia, wanosami. One dziwki są nie do naprawienia
DO tego komputery pokłądowe zawsze neiczytelne, odklejające sie tapicerki, nie działajace ogrzewanie, pękajace glowice i ruda zjadajaca niczym starego dobrego okulara
_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider
Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE
WWW.CUSTOM-SHOP.PL