Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 3:51 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr paź 12, 2016 4:49 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 15, 2010 5:43 pm
Posty: 5
Lokalizacja: Ustka
Witam,

na wstępie chciałbym przeprosić jeżeli temat powinien znaleźć się w innym dziale, jednak tutaj znalazłem najwięcej podobnych tematów. :) Od dłuższego czasu myślałem nad rozpoczęciem projektu własnego lowridera i w poszukiwaniu odpowiedniego auta doszedłem do wniosku, że TC 98+ może ciekawie prezentować się, a chyba takiego projektu w Polsce jeszcze nie było (bynajmniej ja nie znalazłem). Kolejny plus to w miarę świeże auto i mam nadzieje, że nie powinno być problemu z dostępnością części oraz jego przeróbka teoretycznie powinna być łatwiejsza.
Przeszukałem trochę forum w celu zebrania więcej informacji na temat TC, ale moje pytania nie zostały zaspokojone.

Jeżeli chodzi o pytania. Początkowo chciałbym wsadzić 1 pompę z możliwością rozbudowy do dwóch. Generalnie myślałem, aby auto móc podnieść i opuścić. Chyba, że nie będzie to opłacalne i od razu wsadzić dwie pompy. Jak wygląda sprawa z wzmacnianiem ramy w takim przypadku, czy raczej jest to zbędna operacja jeżeli TC nie będzie służyć do stawiania na 3 koła i większych podskoków. Planuje przeznaczyć do 15tys. na zakup auta i drugie tyle na jego pierwsze modyfikacje, aby zaczął wyglądać. Czy Waszym zdaniem koszta mogą okazać się większe? Ogólnie czy pomysł ma szansę realizacji, czy lepiej poszukać innego samochodu na projekt, a może spróbować sprowadzić coś podobnego jak np. viewtopic.php?f=4&t=8391&start=0

Znalazłem film na jednej pompie i 3 aku. Zaskoczony jestem efektu. https://www.youtube.com/watch?v=M3gxEnNVEGk

Tak się złożyło, że akurat w moim mieście ktoś sprzedaje TC, planuje w weekend podjechać i obejrzeć auto, więc pytanie mam do Was na co zwrócić dokładniejszą uwagę.
https://www.olx.pl/oferta/lincoln-town- ... 1a5c682165


Z góry wielkie dzięki za pomoc i przepraszam za zbyt chaotyczny tekst. Nie wiedziałem od czego zacząć pisać. :)
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt paź 14, 2016 6:29 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Cześć,

Temat pewnie do przeniesienia do hydrauliki. Wracając do samochodu - kupisz śmietnik i bedziesz załował. Ciężko dostać dobrego TC z tych lat. Dużo tandetnych układów mają, więcej przeróbek w zawieszeniu celem zamontowania hydro niż wcześniejszy TC, problem z założeniem "właściwych" kół.
Lepiej poszukaj TC z poprzedniej generacji.
Daniel a.k.a. Nyguz sprzedaje swojego. Dogadaj z nim dobrze cene. Później posiedź kilka wieczorów, odświez hydro, popraw to co wymaga poprawienia - bo baza jest naprawde niezła i w śmiesznej cenie.
Wsadź od razu dwie pompy, wyjdzie Cie zestaw pewnie z 2-3 tys drożej niz jedna pompa a od razu wszystko zmontujesz jak należy... ALbo Kup od Daniela :P

Odnośnie kosztów. Caddyego chciałem właśnie zrobić w budżecie okolo 35 tys zł. FInalnie w dniu sprzedaży wsadzona była suma już 6 a nie 5 cyfrowa...

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn paź 17, 2016 1:00 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2683
Lokalizacja: W-WA
Nic dodać nic ująć. Kup od Daniela ;)
Nie jest idealny, ale w Twoim budżecie się zmieści spokojnie i już startujesz z zupełnie innego punktu. Budowa od podstaw nie ma najmniejszych szans zamknąć się w tych powiedzmy 30 tys. zł.

W razie czego polecam: viewtopic.php?f=4&t=8794

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt paź 18, 2016 1:03 am 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 15, 2010 5:43 pm
Posty: 5
Lokalizacja: Ustka
Cześć chłopacy,

ALPAChino - przeglądając różne portale aukcyjne byłem przekonany że 10-15tys. za TC trzeciej generacji spokojnie starczy na auto w dobrym stanie. :) Jako że podzespoły pochodziły z Taxówek Forda wydawał się na wytrzymałe auto. Jednak tak jak napisałeś... zamiast kupić szrota i wkładać 3x tyle kasy, zdecydowanie łatwiej będzie kupić TC od Nyguza i w wolnej chwili dociągnąć ewentualne wady. Wzmocnienia ramy i hydraulika już siedzi, więc wuchta pracy za mną. :)

nyguz - Jak przeglądałem dział giełdy, że nie znalazłem Twojego tematu. Obserwuje Twoje projekty od czasu niebieskiego Cultassa(nawet parę zdjęć znalezionych w internetach zapisałem sobie gdyby przepadł bez echa), miałem ochotę wybrać się do Warszawy i obadać z bliska Mercedesowe 2.0. :D Tylko zanim znalazłem czas, aby zadzwonić już dawno było po zawodach. Przyznam że Twój TC jest w moim kręgu zainteresowania, zwłaszcza że znajduje się w mojej kategorii budżetowej. Tylko niestety nie spodziewałem się takiego obrotu sprawy i najprędzej po sezonie zimowym będę wstanie ugryźć temat na poważnie. Niestety mieszkam w bloku na dodatek w małej miejscowości, gdzie po ostatniej akcji burmistrza zlikwidowano 60 garaży. Przez ostatnie pół roku szukam bezskutecznie do wynajęcia/kupna garażu dla swojej beczki... w efekcie końcowym będę zmuszony wynająć garaż 30km od miejsca zamieszkania. :/ A trzymać takiego Amerykańskiego yougtimera pod blokiem w zimę to grzech. Więc mam nadzieje, że nie sprzeda się tak szybko :D :D


Obrazek

Pozdrowienia. :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL